Reklamacje i zwroty

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 888 088 440.

Po pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera – w przypadku stwierdzenia niezgodności prosimy o kontakt telefoniczny 888 088 440.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego wypełniony formularz reklamacji (do pobrania TUTAJ).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 14 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty.Kupujący może domagać się naprawy lub wymiany wadliwej rzaczy, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy o ile wada jest istotna.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro@indigomeble.home.pl lub telefonicznie: 888 088 440. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Zwrot produktów

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować Indigo Impex Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Al. Krakowska 37, 05-090 Raszyn, tel. 888 088 440, mail: biuro@indigomeble.home.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na naszej stronie internetowej http://indigomeble.home.pl/indigodecor/. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną). Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Skutki odstąpienia od umowy W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Prosimy odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom użytkowników, „Indigo Decor” wydłuża ustawowy dopuszczalny czas na odstąpienie od umowy zakupu produktu do 30 dni kalendarzowych od daty otrzymania zamówienia.

„Indigo Decor”, w sytuacji odstąpienia od umowy, zobowiązuje się do zwrotu przekazanej należności za zamówione produkty w taki sam sposób, w jaki została ona dokonana przez klienta. W przypadku płatności przy odbiorze zwrot zapłaconej kwoty następuje wyłącznie na konto bankowe. Wystarczy, aby klient wysłał do nas e-mail z numerem konta oraz informacją o przyczynie zwrotu. Jednocześnie „Indigo Decor” nie zwraca pieniędzy poprzez przekazy realizowane przez Pocztę Polską. Jeżeli płatność była dokonywana z wykorzystaniem bonu rabatowego, klient portalu „Indigo Decor” otrzyma zwrot faktycznie uiszczonej opłaty pieniężnej, a wykorzystane bony rabatowe zostaną ponownie zapisane na koncie członka, tylko w przypadku zwrotu towaru z uwagi na jego wady techniczne lub prawne. Prawo odstąpienia od umowy nie obowiązuje użytkownika przy dostawie towarów, które zostały przygotowane według jego specyfikacji lub zmodyfikowane zgodnie z indywidualnymi potrzebami lub które na podstawie swoich właściwości nie są możliwe do odesłania (mogą się szybko popsuć lub ich data ważności minęła). „Indigo Decor” zachowuje prawo do odmowy przyjęcia zwrotu produktu w przypadku, gdy jest on niekompletny bądź uszkodzony.

W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy przez użytkownika, koszty za przesyłkę zwrotną pokrywa użytkownik.

Odwołania oraz towary podlegające zwrotowi prosimy kierować na adres:

Indigo Impex Sp. z o.o.
Janki, Al.Krakowska 37
05-090 Raszyn

Istnieje możliwość zamówienia kuriera po odbiór przesyłki za pośrednictwem naszego Działu Obsługi Klienta, wystarczy do nas napisać na adres biuro@indigomeble.home.pl. Treść powinna zawierać numer zamówienia oraz powód zwrotu. Koszt przesyłki zwrotnej jest analogiczny do kosztów, jakie użytkownik poniósł, składając zamówienie. Zwrot należności za zwrócony towar zostanie pomniejszony o koszty przesyłki zwrotnej. W przypadku zwrotu towaru z uwagi na jego wady techniczne lub prawne koszty przesyłki zwrotnej pokrywa „Indigo Decor”.

W przypadku dokonania zwrotu towarów zakupionych podczas akcji promocyjnych, gdzie dostawa do klienta nie wiązała się z żadną opłatą, koszty przesyłki zwrotnej będą ustalane na podstawie cennika firmy kurierskiej, dokładnych informacji co do wysokości opłat udzieli każdorazowo Dział Obsługi Klienta po wcześniejszym kontakcie mailowym pod adresem biuro@indigomeble.home.pl.

Chcesz zobaczyć na żywo?

Zapraszamy do naszego sklepu stacjonarnego!

Salon Indigo Decor Janki

Janki (gm. Raszyn),
al. Krakowska 37
tel. +48 22 715 65 35
tel. +48 697 989 906

janki@indigodecor.pl


Godziny otwarcia:
pn-sb 9:00-19:00
nd (handlowa) 11:00-18:00

Salon Indigo Decor Gdańsk

Gdańsk,
al. Grunwaldzka 211
tel. +48 508 588 205

gdansk@indigodecor.pl


Godziny otwarcia:
pn-sb 10:00-20:00
nd (handlowa) 10:00-18:00

Menu Indigo DECOR

Kontakt

888 088 440

biuro@indigodecor.pl